🏡Versterk ons team als Makelaarsassistent bij Van den Hoorn Makelaardij in Utrecht! 🌟
Ben jij gemotiveerd om mensen te helpen én op zoek naar een uitdagende carrière in de dynamische wereld van een kleine, maar impactvolle makelaardij? Dan is dit jouw kans om deel uit te maken van ons enthousiaste kantoor!
Van Den Hoorn Makelaardij is
een modern, no-nonsense, succesvol en gewaardeerd (klanten waarderen ons
gemiddeld met een 9.9!) makelaarskantoor in Utrecht. Verkoop, aankoop en
taxaties van woningen in de particuliere woningmarkt is onze corebusiness. We maken hiervoor volop gebruik van de huidige online mogelijkheden, zoals social media, YouTube en Google. Ons klantenbestand is bijzonder divers, variërend van jong tot oud en strekt zich uit van lokale tot internationale relaties.
Het kantoor van Van Den Hoorn
Makelaardij bestaat uit de makelaar en een makelaarsassistent. Onlangs is voor
deze laatste positie een vacature ontstaan.
Als makelaarsassistent werk
je vanuit de comfort van je eigen huis en ben je het eerste aanspreekpunt van
ons bedrijf. De binnenkomende telefoontjes worden door jou aangenomen.
Daarnaast heb je een spilfunctie binnen het team: je beheert de agenda van de
makelaar, je zorgt voor de juiste informatie voorziening naar klanten, je
verzorgt de online woningpresentaties en je neemt de makelaar zo veel mogelijk
administratief werk uit handen. Verder behoren het nauwkeurig opmaken van de
koopovereenkomsten en het opstellen van andere documenten tot je primaire
taken.
Je krijgt daarnaast ook de
mogelijkheid om je binnen je rol verder te ontwikkelen en bij te dragen aan
inspirerende projecten, inclusief de vrijheid om eigen initiatieven te
introduceren die aansluiten bij onze bedrijfsfilosofie.
Voor de dagelijkse gang van
zaken werk je nauw samen met de makelaar om de beste service aan onze klanten
te bieden. Je werkzaamheden zijn merendeels administratief, o.a.:
- =
Secuur inplannen
van afspraken en beheer van de agenda van de makelaar;
- =
Uitstekend beheer
van alle klantendossiers, hierbij hoort o.a. het verzamelen van alle
noodzakelijke documenten t.b.v. dossier (dossieropbouw);
- =
Voorbereidingen
van bezichtigingen voor de makelaar;
- =
Assisteren bij
het opstellen en controleren van koopovereenkomsten;
- =
Opstellen en
publiceren verkooppresentatie te koop staande objecten (zowel online als
print);
- =
Helpen bij het stellen van taxatierapporten;
- =
Klanten
begeleiden tijdens het gehele aan- en verkoopproces, inclusief het verzorgen
van de schriftelijke (mail) correspondentie met kopers, maar ook aan-/verkopers
en notarissen;
- =
Bewaken van de
voortgang in de processen bij de opstart en bij de aan-/verkoop;
- =
Aannemen
binnenkomende telefoongesprekken;
- =
Afhandelen/doorzetten
binnenkomende email;
- =
Coördineren van marketingactiviteiten en social media.
Uiteraard hoef je
bovenstaande werkzaamheden niet allemaal gelijk zelfstandig uit te kunnen
voeren. Je wordt goed ingewerkt, zodat je voldoende kennis en vaardigheden
opbouwt om deze werkzaamheden na enige tijd zelfstandig te kunnen gaan
uitvoeren.
Wat vragen wij van jou:
- =
Zelfstandig
kunnen werken;
- =
Professionele
houding, vriendelijk en duidelijk de klanten te woord kunnen staan;
- =
Correcte en representatieve,
verbale en schriftelijke vaardigheden;
- =
Goede beheersing
Nederlandse taal, maar ook de beheersing van de Engelse taal is een must;
- =
Nauwgezet en
gestructureerd kunnen werken;
- =
MBO+ niveau of
gelijkwaardig.
Wat wij bieden:
- =
Een competitief
salaris en flexibele uren;
- =
Het comfort van volledig
thuiswerken;
- =
Ondersteuning bij
de inrichting van je thuiskantoor;
- =
Een inspirerende
werksfeer met volop kansen voor professionele groei;
- =
Ondersteuning en
begeleiding door een zeer ervaren makelaar, samenwerking en plezier staan
voorop;
- =
Mogelijkheden
voor opleidingen en trainingen om je vaardigheden verder te ontwikkelen.
- =
Onkosten-vergoedingen,
mobiel en laptop van de zaak voor professioneel gebruik.
Ben jij klaar om je carrière naar een hoger niveau te tillen en bij Van Den Hoorn Makelaardij te komen werken? Laten we dan een keer kennis maken, vrijblijvend voor beide partijen. Parttime (24 / 32 uur/week) of fulltime (40 uur/week) is allemaal bespreekbaar.
Heb je belangstelling voor deze afwisselende en boeiende functie? Stuur dan een mailtje met je CV en motivatie naar Emile van den Hoorn per email: info@vandenhoornmakelaardij.nl
Wacht niet langer, jouw
nieuwe avontuur in de makelaardij begint hier! 🚀
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Van Den Hoorn Makelaardij is
een inclusief kantoor dat diversiteit omarmt zodat iedereen zich welkom,
gewaardeerd en gelijkwaardig voelt.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------